torsdag 6 september 2007

Nya tag


Jag har en ny kamera :-)
Jag har varit i Rom :-)
Jag har gjort en hårförlängning :-(
Jag har plockat ut min hårförlängning :-)
Cornelia har fått två tänder :-)
Cornelia reser sig och försöker gå hela tiden :-)

Det har hänt väldigt mycket på sista tiden. Jag skulle börja på en utbildning till att bli dekoratör men då var det inga ämnen man kunde läsa hemifrån och det var i Leksand 5 dagar i veckan och det skulle inte gå att lösa med min lilla skatt. Jag ska ge mitt svar idag, känns så himla tråkigt att få lov att tacka nej och vänta ett helt år till nästa gång :-/
Men jag väntar på svar från en annan utbildning oxå, som är lite bättre ;-) Nu händer det saker i Fridas liv. Det är då jag mår som bäst.

Hårförlängning med superblont hår ala bimbo var inte riktigt min grej, så det åkte ur igen. Alltid lika roligt att kasta bort pengar.

Var till Rom på en romantisk weekend med min darling och det var ju bara helt fantastiskt. Vilken stad, så otroligt vacker.
Det slank ner en till två glassar om dagen, tur man inte var där en vecka ;-)

1 kommentar:

Lavendel & Romantik sa...

Äntligen!!!!!....Kul att du fått i gång din blogg igen.Välkommen i cybervärlden min lilla goa dotter.Tokjänta och hår usch vad vi kan röra till det...Kram/Majsan dvs.Mor din ;-)