måndag 10 september 2007

Änglar, korgar och saker som får mig att le

Jag tycker om den här ängeln så mycket. Cornelia har fått den av sin farmor.
Jag vill ha fler såna :-) Funderar på att börja göra såna själv, tycker dom är så charmiga.







Den här lilla korgen hittade jag i min stuga bland en massa bråte. Gillar den skarpt. Använder den i köket och förvarar linneservetter och snappsglas i den.




Kan man gör nått annat än att tok le när hon tittar och flinar mot en :-)
Min lilla kärleksgumma

3 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Tittar in här hos dig, och ser så många vackra saker och bilder. Där är dock en som överglänsar allt annat....din lilla underbara dotter :o)) Sååååå söt är hon!!!
Kram Dorthe

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken sötnos till dotter du har (man glömmer nästan att titta på det andra!!) ! Kram på dig!

Lavendel & Romantik sa...

Hej älskling vad kul att se och läsa..men du vet väl att jag mest tittar på min Cornelia.....Love you all /Mamma