lördag 8 september 2007

Auktions fynd

En liten detalj i köket, tesilen köpte jag för en femma på loppis... den som inte hänger på hyllan alltså :-)
Lite småprylar på min skänk, den vita skålen har jag fyndat på
Tulavippan.
Ljuset köpte jag för flera år sen på önskehuset, när det
hette Hemtex (tror jag ) Ljus staken köpte jag i en super-
mysig butik vid Siljan. Kommer inte ihåg vad den hette...

Mammas klocka, morfars munspel, fina lyktor och en av
lampfötterna. I fönstret sitter små änglar som jag målat
vita.
Och här är min underbara köks soffa :-)


Fortsätter med min underbara kökssoffa som jag ropat in på auktion för 420 kr, lampfötterna i fönstren ropade jag in för en tjuga. Och lite smått och gott som är inhandlat på allehanda loppisar och små pikanta inredningsbutiker runt om i dalarna ( rättvik, leksand)

5 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Tänk vilka fynd vi gjorde både du och jag...Bra bilder snyggt jobbat gumman fotografen Frida here we come....Love you very mutch you now..puss på dig

Lavendel & Romantik sa...

Bra gjort gumman Kram och go natt Mamma Love you

Solsjö - Under en vind sa...

Så mysigt ni bor! Ha en bra vecka! Kram!

linnea-maria sa...

Hejsan Frida!
Kul att du har kommit igång med bloggandet igen! Åhh jag läste att lilla tösen håller på att lära sig att gå. Det var alldeles för längesedan vi träffade er!! Kramar /Therese

linnea-maria sa...

Hejsan Läste din kommentar. Den där ljuskronan. kostar bara 199:- hos nordhjem.dk fast frakten är lika dyr...finns visst några stycken kvar.