tisdag 11 september 2007

Lite gott och blandat











Gamla och nya zink/plåt prylar ger en härlig atmosfär. Jag skulle nog helst av allt vilja ha alla stilar. Lite så har jag nog i och för sig då jag blandar ganska dukigt. Jag tror på att handla med hjärtat, det man tycker om och tycker är vackert ska man köpa ( Om plånboken tillåter ;-) )







Min hylla i köket med lite saker jag tycker om :-) Ville lägga in en annan bild egentligen då mitt älskade tårtfat är med oxå, men av någon anledning ville inte den bilden komma med, den måste få en ny chans senare.










Mitt bord som jag fyndade på loppis med
lite fina prylar på, korset har jag gjort :-) I bland är det så skönt att bara sitta och pyssla lite, få arbeta med händerna och koppla bort hjärnan en stund. Fast jag kanske borde koppla på min hjärna lite oftare ;-)










Mitt lilla favorit hörn i köket....







Hoppas ni får en trevlig vecka
:-) Kram på er

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Tack för besöket och de fina orden om min blogg...
Kram Anette

Lavendel & Romantik sa...

Va fint det blev på bilderna..Nu går det tydligen av bara farten med bloggandet...Kram/Mamma

Hem och Lycka sa...

Vad kul att läsa dina inlägg, vad sööt lillan är! Du har det superfint hemma verkligen, kram!

linnea-maria sa...

Ha en trevlig helg och hälsa lilla familjen och i synnerhet lilla solstrålen!!

faster atta sa...

Oj så mycket fint du har! Köket verkar vara helt underbart.