tisdag 10 april 2007

Huset på kullen.....


Här sitter Cornelia på sin 4 månaders dag. Hon är en väldigt glad bäbis.
Jag skriver en saga/bok just nu som handlar om en liten familj bestående av häxor och trollkarlar, som för tillfället heter Huset på kullen.
Jag har alltid flytt till den där lilla fantisvärlden där man dricker jättemycket te och inte svarar i mobilen :-/ Jag hatar verkligen mobiltelefoner......
Min saga har iaf hamnat i en liten svacka då jag inte vet om jag ska fortsätta att skriva den som en bok eller om jag ska stanna och hålla den som en liten saga.
Jag älskar den här sagan, historien är så tacksam att skriva om, den går att bygga vidare på i all oändlighet.
Ska lägga in en del av sagan här så att ni får en liten inblick i vad jag babblar om.
Hoppas ni haft en härlig påsk!

2 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Vilken underbar blogg du gjort hälsar dig välkommen hit kommer att besöka dig ofta.Kram/Majsan

Signe sa...

Va spännande med att skriva en bok! Lycka till! Va söt hon är Cornelia!