söndag 4 november 2007

Lite av varje


Pasteller är lite lagom lantligt i mitt kök tycker jag, inte alltför skrikigt utan en lite mysig "godisfärg" som passar in i köket.
Gillar mina hyllor i köket , rymliga och dekorativa.









Och här på hyllan i vardagsrummet samsas minnen med lite annat "tjafs" för att matcha resten av rummet.
Skorna hade Henry när han var liten, asken har jag fått från min morfar och ljusstakarna har jag fyndat för fem kronor på "ta tillvara" Silverburken är från Indiska och nallen är min mammas storebrors.

Hoppas ni haft en trevlig Halloween, det har vi haft och sannerligen Cornelia. Hennes tremänning har sovit här som är ett år äldre än henne och dom har lekt hur mycket som helst :-)
Jättemysigt.
Jag ska snart avslöja det framtida "livspusslet" snaaaaaart hihii

3 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Puss på dig pusselfia....Cornelia var väldigt fin som spöke.....Love you/Mamma

linnea-maria sa...

Men du nu blev jag nyfiken! Vad är det ni har hittat på för något? Vilka härliga pasteller i köket! Ha en bra vecka /linnea-maria

Anonym sa...

Gud Frida vad fint du har. Du har öga för inredning du. Kram Mia