lördag 17 november 2007

Helg!!!!


Skål på er denna lördag!
Min mor är i Danmark för att träffa vänner samt kontakta lite viktiga personer för framtidens butik. Haha tänk att min mor åker på en resa för att "göra affärer" så roligt.
Vet att hon är på en tillställning idag så¨om ingen annan vill skåla är jag ganska säker på att hon skålar tillbaka :-)
Annars kanske min bror kommer hit idag på lite middag.
För övrigt har jag gjort lite servett ringar, ska lägga in en bild på dom snart. Blev ganska nöjd faktiskt.
Hoppas ni får en lugn och skön helg.
Kram

3 kommentarer:

linnea-maria sa...

Hejsan
Det var kul att se er i söndags. Men faan vad jag och Fredrik skämdes för våra barn (ursäkta svordomen). Vi var tvugna att åka hem innan de hade sönder något. Usch vilka barn vi har. De har varit sådär hela helgen. Så nu sitter jag på jobbet och har det lugnt :). Vi kommer inte att ta med våra barn när tösen fyller år. så ni kan vara lugna /linnea-maria

Lavendel & Romantik sa...

Vilken busig unge du är ;-) Kram på dig/Majsan

Anonym sa...

Måste ju gratta Cornelia på hennes 1-års dag! Vad fort det gått... Antar att det blir kalas nu =) kram maria