onsdag 31 oktober 2007


I am a
Snapdragon


What Flower
Are You?


3 kommentarer:

linnea-maria sa...

Tjena
Lustigt. Jag blev också lejongap när jag gjorde det där testet.
Ha det bra /linnea-maria

Lavendel & Romantik sa...

OCH Vad 17 är det jag är nog isåfall en tistel eller en solros ;-) Skitunge kram Du vet att jag älskar dig /Mor din

linnea-maria sa...

Hej igen
Jo och en bra vän var det också enligt testet.
Jo intervjuver, ena jobbet ringde chefen och sa att någon annan fick det men hon ville spara mig till lite senare så hon skulle höra av sig när det blev aktuellt. Andra jobbet var jag på intervju nr 2,en väldigt annorlunda intervju men ganska avgörande tror jag, får reda på nästa vecka, uj uj. Jag håller också på och svär över bloggen, det är inte lätt, jag höll på i flera dagar med överskriften och jag är ändå inte nöjd. Ha det så bra och hälsa sambo o lilla tösen /linnea-maria