onsdag 9 maj 2007

Yeeeeeaaaaaaaaaa!!!!!!!


Så skrek min älskade bror när dörrarna for upp och han stormade ut från idol juryn efter deras positiva svar :-)
Jag-syster blev sååååå glad, jag var så nervös innan och blev så otroligt lycklig när han kom vidare.
Jag och Cornelia var med han under hela dagen på plats för att stötta och uppmuntra. Men jag var ju såklart betydligt nervösare än honom. Men det är han van med, han ville ha mitt sällskap ändå *love*
Nu återstår en spänd väntan på slutaudition i stockholm. Jag kommer naturligtvis att åka ner även om man inte får vara inne på Oscarsteatern när de har uttagningarna. Men jag kan ju vänta utanför ;-)
Kram på er

6 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

JAG MED FÖR VISST KAN VI STÅ UTANFÖR VI FAANS.....;-) Kram/Majsan

Lotta sa...

Jag håller så många tummar och tår jag kan för att han ska gå vidare. Vi vill ju se honom på TV till hösten! Vår nya IDOL!!!!!!

Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Stort grattis till brorsan!!

Lavendel & Romantik sa...

Förstår du hur lite tid det är kvar,jag får ont i magen att tänka på det.....Love you bara så du vet ;-)

linnea-maria sa...

Hejsan Frida! Nu har jag också börjat blogga lite smått. Kika in där vetja. Ha det så bra och hälsa familjen //Therese

Hem och Lycka sa...

Näää, nu får du uppdatera gumman ;-)